Velikonočno prenajedanje

Avtor: 19. april, 2019 Članki

Hrana in sam obred prehranjevanja igrata zelo pomembno vlogo v našem družabnem življenju, sploh v času praznikov 😊

S hrano izkazujemo naklonjenost, gostoljubnost svojim gostom in takšna druženja prinesejo veliko sreče in zadovoljstva v naša življenja 🤗
Težava, ki se pri tem pojavi je, da so mize prebogato obložene in ob vsej teh hrani se je res težko zadržati.
So pa 👀 največkrat tiste, ki so najbolj lačne 😊

Spreminjanje tradicionalnih jedi med prazniki je čisto nepotrebno.
Raje uživajte, se ne obremenjujte in posledično bo vaše telo manj pod stresom 😊

V nadaljevanju si preberite nekaj nasvetov, s katerimi se po obilnem zajtrku ali kosilu ne boste počutili kot bombica💣💣

🥚 Jajca so hranilen in zdrav obrok, prav tako tudi meso.
Že res, da je gre predvsem za šunke, krače, dimljeno in suho meso, ampak zaradi enega ali dveh takšnih obrokov si ne bomo naredili škode.

🥕Hren je zdrava hrana in ne potrebuje nadomestila.

🍞 Pri izbiri kruha se raje kot za beli kruh odločite za pirin, ovsen ali ajdov kruh. Potrudite se kruh pripraviti sami.

🥦 Kakršna koli zelenjava je zdrava hrana in super za naš organizem, zato jo lahko jeste v večjih količinah.

🍞Potice in sladek kruh je nesmiselno spreminjati ali nadomeščati z drugo hrano, pomembno tukaj pa je, da ohranimo zmernost.

🍭🍩Izogibajte se čokoladnim jajčkom in drugi težki sladki hrani. Ta vam zna zraven potice in kruha narediti največ težav.

💦 Poizkusite popiti čim več vode ali zeliščnih čajev.

Kljub temu pa vseeno ni dobro, da svoje telo obremenimo s prenajedanjem.

Poleg tega se odločite za kakšno popoldansko aktivnost, sprehod v hrib ali se podajte na kolesarsko turo, vreme nam bo v tem podaljšanem vikendu še kako naklonjeno ☀️😊

📌 Danes še vadbe potekajo po urniku
      ➡️FIT MIX ob 18:00

📌 V ponedeljek vadbe odpadejo – velikonočni ponedeljek
📌 V torek pa smo spet skupaj 🤗

Lepe praznike 😊

Pusti sporočilo