Naj bo varno in pravilno

Avtor: 12. september, 2019 Članki

Žal se vedno bolj kaže pri ljudeh, da so vodene vadbe odlične za različne poškodbe in še več nepravilnega gibanja. Predvsem vse tiste pri katerih je tempo res hiter in nekontroliran.

To sem sicer ugotovila že dolgo nazaj, ko sem si po dveh porodih s takšnim načinom pridelala več škode kot koristi. Takrat sem bila še sama vadeča, imela tudi osebno trenerstvo pa žal vseeno ni bila pot prava.

❗️ Sploh pozor vse mamice.
Žensko telo je še dosti bolj kompleksno in tudi občutljivo. Po porodu se stvari spremenijo. Ne, da ne smete telovadit. Pomembno je, da se znate slišati in delati pravilno. Vse preveč žensk hodi na vodene vadbe z dnevnim vložkom in to ni hec. O tem se veliko govori a še vedno premalo, da bi se zavedali v kakšno stanje to vodi na dolgi rok. Ljudje smo različni in to je potrebno upoštevati tudi pri skupinah.

❗️ Pri nas imamo prvo obvezno uvajalni trening – pri katerem se učimo pravilnega dihanja, aktivacije medeničnih mišic in učenja osnovnih gibalnih vzorcev ❗️
Brez tega se žal ne morate vključiti v skupino. Zakaj? Zato, da spoznamo vas, vaše telo in vaš način gibanja ter čutenja telesa. Vse je v tistem pravem filingu.

Na podlagi tega svetujemo kateri program bi bil primeren. Na vadbi ves čas popravljamo, opazujemo in ne delamo treninga zraven. Prav tako posamezniku tudi na vodeni vadbi prilagodimo vajo glede na njegove sposobnosti.

Tako da drage moje previdno pri vseh vodenih vadbah. Slej kot prej se nekje pokaže da nekaj ne štima.
Po izkušnjah sodeč je vse preveč ljudi, ki na vodenih vadbah sploh ne vedo kaj in kako pravilno početi.
❗️  Ni vse v švicanju, divjanju in poskokih.
❗️  Ni vse v modernih vadbah in rekvizitih.

Za osnovno pravilno gibanje prvo potrebujemo zgolj lastno težo in od tu potem gradimo naprej.
Povezava s telesom, pravilni gibalni vzorci in neprestano učenje.

Izbirajte previdno.
Nenazadnje je to naložba Vase na dolgi rok. In ne gre iz danes na jutri.

Korak za korakom. 🙏

Pusti sporočilo