Gibanje in prehrana

Avtor: 28. januarja, 2020Članki

Ko se lotimo celostne preobrazbe je najpogosteje več gibanja 1. izbira.
Velikokrat pa ugotovimo, da ni takšnih rezultatov, kot si jih želimo.🤷‍♀️

Zakaj?
Razmerje 70:30 gre v prid urejeni in uravnoteženi prehrani. V resnici je prehrana tista, ki nas vodi do rezultata, seveda pa nam dodatno gibanje pri tem še kako pomaga.🥗🤸‍♂️

Včasih se mi zdi, da sem res preizkusila vse možne diete, ki jih google zazna. Borila sem se z bulimijo, čustvenim prenajedanjem in skakala iz ene diete na drugo.
Nobena mi ni prinesla rezultata na dolgi rok.

Skozi vsa leta raziskovanja sem ugotovila, da je zadeva v resnici čisto preprosta. Če želimo shujšati moramo porabiti več kolikor vnesemo.
Deficit pa lahko dosežemo s hrano ali dodatnim gibanjem. Spoznala sem tudi kako zelo hrana vpliva na naše čustveno ravnovesje saj se vse v telesu povezuje.

Želela sem najti pot na kateri nimam občutka, da se čemurkoli odrekam. Začela sem jesti vse, pa vendar sem začela izbirati kvalitetna in polnovredna živila.
Prvo pa sem se morala o prehrani ogromno naučiti. Ni šlo iz danes na jutri. Učim se ves čas in še vedno raziskujem.👩‍💻

In želim ti predati znanje in “bližnjice”, da ti bo lažje na tej poti kot je bilo meni.

Edina prava dieta na dolgi rok je tista, za katero veš, da se jo lahko držiš for life…da znaš poiskati ravnovesje, da znaš v hrani tudi uživati in si brez slabe vesti občasno privoščiti tiste male sladke pregrehe za dušo. Verjemi, da se da…potrebuješ pa močno voljo, željo in vztrajnost, da nadaljuješ tudi takrat, ko je najtežje. 🙏🙏

Pusti sporočilo