Gibanje in menstruacija

Avtor: 10. maj, 2020 Članki

Ali gibanje vpliva na naše hormonsko ravnovesje in menstruacijo? 👇👇👇

Vsekakor!

To je tema o kateri bi lahko govorila dan in noč ter pisala res dolgo objave.

Veliko mojih vadečih se je soočalo z nerednimi menstruacijami, hudimi bolečinami, močnimi pms-ji in še bi lahko naštevala. Z rednim in predvsem pravilnim gibanjem, spremembo prehrane in delu na sebi, je ogromno žensk uravnalo svoje cikle. Pa ne samo to. Med nami so ženske, ki so se borile z neplodnostjo in so danes mamice. Čudovite zgodbe.❤️❤️

Menstruacija ni samo mesečna krvavitev kot smo bile naučene, ampak je veliko več. Je opomnik kako smo ženske v stiku same s sabo in kako delujejo naši hormoni, ki imajo pomembno vlogo pri celotnem “sistemu”.

Skozi celoten cikel se spreminjamo in smo v različnih obdobjih. Ko spoznamo ta obdobja lažje razumemo sebe, prijateljice in tudi drugi nas lažje razumejo, če o tem govorimo.

Saj vse vemo, da se tik pred menstruacijo ne počutimo ravno najbolj sexy, kajne? 😃
In, da smo si v času ovolucije lahko zelo všeč, si zaželimo rdečih nohtov, vidimo svojo najboljšo verzijo, itd.💁‍♀️

To so cikli- to so hormoni.

Svojim vadečim odsvetujem visokointenzivno vadbo 1. dan menstruacije. Sem mnenja, da takrat telo rabi počitek. Predvsem pa jim svetujem, da poslušajo svoje telo in, da so takrat še posebej nežne do sebe.

V kolikor se soočaš s težavami (neredna menstruacija, hude bolečine in druga hormonska neravnovesja) ti svetujem, da poskusiš z gibanjem in zdravo prehrano. Z veseljem ti pomagam z vsemi izkušnjami in znanjem, kolikor je v moji moči. ❤️

S čem vse se soočamo ženske! Res smo carice. 💪😃

Pusti sporočilo