ONLINE PROGRAM

 

POZDRAVČEK

Sva Urška in Anja. 😃
Sva tvoji trenerki, motivatorki in prijateljici. 😃

Tukaj sva, da te v 4 tednih spraviva v formo, da te naučiva pravilnega gibanja, ti svetujeva na poti do telesno in mentalno zdravega življenja.

Program je avtorski in skrbno pripravljen za varno in prilagojeno vadbo.

Ves čas sva ti pripravljeni stati ob strani, če potrebuješ pomoč pri izvedbi določenih vaj.

 

VSEBINA PROGRAMA

 Si prvič z nama?

Preden pričneš s programom, te prosiva, da greš skozi uvajalni trening, kjer ti podrobno prikaževa in razloživa osnovne gibalne vzorce in na kaj je potrebno biti pozoren pri izvedbi posamezne vaje.

Teden 1, 2, 3, 4

Vsak teden posebej sva ti pripravili štiri treninge.

Vsako vajo posebej razloživa, pokaževa njeno modificirano obliko in ves čas treninga opozarjava na pravilno in varno izvedbo vaj.

Treningi niso začetniški, ampak so prilagojeni, kajti zavedava se, da z nama migaš tudi ti, ki imaš določene omejitve oziroma še nisi v tako dobri telesni pripravljenosti, da bi nama lahko sledil/sledila skozi celoten trening.

V enem tednu s treningi poskušava zajeti celo telo.

Spodnji in zgornji del telesa, jedro, gibljivost, mobilizacijo, stabilizacijo, moč in kardio.
Treningi so visoko do srednje intenzivni.

 

Imena in pomen treningov

Želiva ponuditi pestro vsebino. Želiva, da ti z nama v on line programu ne bo nikoli dolg čas, zato bo program in vsebina treningov vsaka dva meseca drugačna.

****

V mesecu septembru in oktobru ti ponujava treninge, ki se skrivajo pod imeni “Tabata, 4×4, Sweet 7 in Flow”.

****

V mesecu novembru in decembru treningi ostanejo podobni, le njihova intenzivnost je nekoliko višja in uporaba pripomočkov bolj pogosta.
Treningi so kategorizirani na “spodnji, zgornji del in hiit”. Vsakemu tednu pa je dodan ali “booty challenge” ali “abs challenge”.

****

 TABATA

Oblika visoko intenzivne vadbe, kjer ena vaja / en sklop traja dobre 4 minute.
Intervali so kratki, še krajši so počitki oziroma pavze.
Največkrat sva tabato izvajali pri intervalih 20s in 10s počitka.
Med 20 sekundnim intervalom se potrudi in iztisni iz sebe vse atome moči. 👌💪💪

4X4

Naj že takoj na začetku pojasniva, da  ne gre za noben štirikolesni pogon 😊
No, če smo čisto iskreni, včasih bi ga res bilo fajn imet 😊

Sistem 4×4 sva zastavili tako, da izvedeš dva sklopa s štirimi vajami.
Vsak sklop ponoviš 4 kroge.
Vajo izvajaš 45s in 15s počivaš.

SWEET 7

Luškano, prisrčno ime 😊 Se strinjate?
No, sami nisva bili vedno takšnega mnenja, ampak tisti sladkorčki na koncu za božanski občutek po treningu…top 😊

Trije sklopi različnih vaj za celo telo.
Vsak sklop je dolg 7 minut.
Znotraj vsakega sklopa so vaje, ki jih izvajaš na število ponovitev.
Poskušaš narediti čim več krogov in poskušaš dati vse od sebe.

FLOW

Za sprostitev, za dušo, za prožne in dolge mišice, za dober občutek po vadbi.

SPODNJI DEL, ZGORNJI DEL

Pri teh treningih, vajah dajeva več povdarka na specifično mišično skupino.
Uporabljava različne pripomočke, povečujeva intenzivnost a še vedno paziva, da je gibanje pravilno in nadzorovano.

HIIT

Visoko intenzivni trening, kjer iztisnemo vse atome moči 🙂

 

Kratko, intenzivno, a učinkovito!

Tempo življenja, ki nas vodi, je vedno bolj divji in divji.
Premalokrat si vzamemo čas zase, kaj šele čas za kakšen trening, sprehod, obisk hriba ali kaj podobnega.

Premalo se zavedamo, da nas gibanje zdravi. Da nam vrača pozitivno energijo, dobro počutje in veselje v naš vsakdan.
Z rednim gibanje sprostimo napetost, stres, negativo, ki se vse prevečkrat nabere in zasidra v naš vsakdan, v naše življenje, v naše odnose.

Najin dnevni, tedenski tempo je večino časa zelo kaotičen, skačeva iz enega treninga na drugega, pa so zraven še obveznosti doma, otroci, partner, družina, ki zahtevajo vso najino pozornost.
Je tudi pri tebi podobna zgodba?

Časovna stiska je in vedno bo. To je dejstvo.

Prioritete. Na katero mesto postaviš sebe?

Izgovori. Izmikanja.

 

Pa sva začeli razmišljati in delati v tej smeri, da izvedeva učinkovite in kratke – krajše treninge, pri čemer se osredotočiva na mišice celega telesa.

Pred tabo je čisto novi 4 tedenski on line program.
Treningi so dolgi od 20 do 40 minut.

Vse kar potrebuješ je malo prostora, podloga, udobna oblačila, voda in akcija 😊

Za treninge ne potrebuješ nobenih pripomočkov.
Vsi treningi so izvedeni z lastno težo.

Pridružiš se nama v zaprti FB skupini, ki bo namenjena raznim debatkam, spodbudam, motivaciji in izmenjavanju mnenj.

Zaprta FB skupina ostane ista, kot je bila do sedaj. Zakaj?
Prav s posebnim namenom, da privabiva in opogumiva morda še tiste, ki ste že člani, pa novega programa še niste kupili.

Tukaj na spodnjem linku se lahko pridružiš skupini
VIRTUALNI CENTER CELOTE

https://www.facebook.com/groups/2888732251218761 

 

IZZIVI

Življenje je proces, ki vsakemu živemu bitju naključno ustvarja izzive – včasih večje, včasih manjše.

Tako sva tudi midve zate pripravili 4 izzive – vsak teden en izziv 😊
Izziv te čaka na začetku vsakega tedna 😃

“Nekaterim ljudem izzivi predstavljajo oviro, s katero se soočijo odločno, spet drugi se jim za vsako ceno izogibajo.
A kaj je na koncu bolje?
Živeti varno, brez vzponov in padcev ali razburkano in polno izzivov?”

 

VSTOP V SPLETNO TELOVADNICO

Vstop v spletno telovadnico je mogoč samo z vašim uporabniškim imenom in geslom.

Mail, kamor se lahko prijaviš na 4 tedenski on line program je: centercelote8@gmail.com

Po prijavi, ti pošljeva mail z vsemi podatki za plačilo (preko TRR).
Plačilo on line programa je mogoče tudi na recepciji Centra Celote (z gotovino). 
Prav tako je na recepciji Centra mogoče kupiti kombinirano karto (vodene vadbe + on line treningi), pri čemer je na on line program 30% popust.

Ko je plačilo izvedeno, ti preko maila pošljeva dostopne podatke.

Prispevek za ON LINE program je 30 €

 

Želiva ti vse dobro 💛💛💛

Urška & Anja